onsdag 21 oktober 2009

Hey hey hey

Tror äntligen jag hämtat mig från övningshelgen, rent sömnmässigt....tror det var länge sen jag var så trött som i söndags. Men helgen var helt fantastisk! Övade Aquarius på dan (+lite annat) och det lät riktigt bra faktiskt (från kören som helhet), för att sen planera spex vid fem. Vid sextiden var det middag med trevligt sällskap som vanligt, kom dessutom bredvid en nykomling och lärde på så sätt känna denna :). Under kvällen visades naturligtvis de otroligt bra spexen upp...och vår grupp vann till slut den åtråvärda guldmicken. Blev extra nöjd med tanke på att vi hade så många nya i gruppen och egentligen inga veteraner. Dessutom hade jag en väldigt engagerad grupp som verkligen gjorde sitt bästa, blev såå stolt över dem : ). Hade blivit tilldelad en form av ledarroll och tänkte först att det här kommer nog inte sluta så bra :S, men det gjorde det verkligen!
Efter middagen var det bastu m öl (annat för mig eftersom öl enligt mig är på tok för överskattat ; ) ) Lite dans o prat på det o man kom i säng vid fyra, så jag höll inte ens mitt eget löfte...tror nästan jag ger upp det där löftet : )
Kom hem vid 12-tiden på söndagen och kände mig ganska ok, tills jag skulle börja skriva på peer-reviewn vid 2-tiden, då var jag lika död som en disktrasa. Satt iaf med den dumma uppgiften till halv sex då jag begav mig till anna för lite tv-tittande och prat... Som jag för övrigt inte kommer träffa resten av veckan...svårt jag säger! Men ett telefonsamtal e inplanerat på torsdag : )
Nu sitter jag här o ska snart in med min pm på riktigt, o sen träffa ett par kompisar vid 10 för en fm-fika. O på torsdag kommer Linnea!!! : ) Fredag blir det värmlands o lördag Ice Age : )
Detta kommer bli en rolig helg, o nästa (då kommer föräldrarna på besök) och helgen efter den (HÖSTBAL!)
Ja, livet ser ganska bra ut för mig just nu (så för er som inte har det så; bara att höra av er så ska jag försöka göra det lite lättare, vad har man annars vänner till..)
ps. har förresten återupptäckt uncle kracker (ni vet "follow me")....."Hey hey hey"

1 kommentar:

Anna sa...

ojojoj sicken övn-helg =) det där med o sova kanske inte är så tokigt ändå ;)
ses morgen!