torsdag 15 oktober 2009

Ute ur tunneln!

Sitter och skriver det sista på pm:et innan det ska in för peer-review.....är absolut inte det slutgiltiga, men är ändå relativt nöjd, vilket väl är någon sorts gräns för hur långt man kan nå. Tror aldrig jag kommer vara helt nöjd med ett pm eller en tenta på den här utbildningen, iaf inte medans man skriver.

Sen ska jag fika med två gamla korridorare, jag står för stället, amani för kakan och dunia för teet. Ska bli jätteroligt att få visa hur jag bor, måste dock ta ett liten tag med dammsugaren och de ska våga sig längre än till dörröppningen.

Imorgon blir det lite planerande inför den stundade övningshelgen, blir iaf jag o Karin, får väl se om ngn mer kan dyka upp. Har faktiskt kommit i en riktig bra grupp, fick två väldigt kreativa mail igår så det här bådar gott : ). Ett var från karin, så det var inte så överraskande, men ett var från en nykomling så det gjorde mig riktigt glad faktiskt. Längtar såå till helgen, tror detta kommer bli en riktigt bra övningshelg (fast det blir det ju alltid iofs). Ska basta för första gången på denna helg, vem vet jag kanske fastnar i bastun hela kvällen.... Sen har jag även lovat mig själv att vara uppe hela natten, eller ja det är iaf ett mål. Förra gången blev det nästan så, men vissa ur kören svek (säger inte vilka....) o ensam vill man inte sitta uppe. Det blir liksom inte lika roligt att sitta o sjunga o prata för sig själv.... Vapendragaren har inte velat avge något löfte, men jag ska nog allt få henne att stanna uppe om jag så ska bete mig som en liten barnunge....

Nä, nu är det dags att skicka in pm:et, luncha och plocka undan och framförallt ta det lugnt....jag har ju äntligen kommit ut ur pm-tunneln, åtminstone en stund : )

Inga kommentarer: