söndag 4 oktober 2009

PM-helg?

Tanken var att jag likt alla andra jur.studenter skulle sitta med pm hela helgen.....men det blev inte riktigt så.... Tro inte att jag inte pluggat nu, men helgen visade sig bara bli fylld med roligheter dessutom: ). Har iaf kommit igenom kap 6 o 3 i SOU:n och även fått ner lite tankar på ett papper. Men i fredags hann jag dels med träning med min andra hälft (?) och vinkväll hos pernilla. Hur trevligt som helst! Fler vinkvällar jag säger ; ).
Igår läste jag först i SOU:n och sen vid 5-tiden mötte jag Karin utanför Domkyrkan för att bege mig till den efterlängtade damsupén på VG. Två ord som beskriver kvällen: väldigt lyckad!
Middagen var i sällskap med körtjejerna naturligtvis underbar och dessutom bjöds det på förstklassig underhållning från både manskören och framförallt en kvartett från vår kör.
Efterföljande släppet bjöd till början på sådär musik, men spottade upp sig runt 2-tiden.....gick därifrån vid fyratiden : ). Och hör o häpna....Karin stannade lika länge! För er som inte känner henne kanske inte detta e så speciellt, men om ni gör det, så vet ni hur mkt jag o anna jobbat på detta.....vilket lätt borde ge mig en guldstjärna!
Nu ska jag ta det lugnt ett tag, städa lite på rummet, ev titta lite på mitt pm för att sen träna m min andra hälft. Efter träningen ska det ätas kanelbulle m densamma o karin......för om ni har glömt det, så är det kanelbullens dag idag : )

Inga kommentarer: