torsdag 5 november 2009

Lugnet före stormen?

När gick Kajsa upp idag mån tro? Jo, efter 8! På en vardag! Måste vara första gången på vääldigt länge. Men den här veckan har gått i ganska lugnt tempo och då kopplar väl kroppen av på ngt sätt....kanske lite väl mkt om man inte vaknar så sent, men men. Igår spenderades kvällen med vapendragaren framför "vänner"...sju avsnitt blev det tror jag....borde klart bli ett återkommande inslag i veckorna : ).
Imorgon vänder allt så det e väl lika bra att vara utvilad. Imorgon e det så först seminarium, lite plugg, sen bär det av till Theodora i kören för "smink-och hårkväll" (dricka, tilltugg, sång o massa prat) för att vid tiotiden bege oss till killarna i kören o sjunga serenader. O på lördag e det BAL! Ska bli såå roligt, precis som det brukar bli : ). Hoppas det bjuds på många bra spex, men med vår kör e det väl en självklarhet. Sen ska det även uppträdas på VG o GH....hoppas att rösten hämtat sig lite tills dess....just nu går jag runt med en konstant morgonröst....inte vackert jag säger :p. O på söndag e det brunch med damerna, första gången för mig på v-dala : ).
O nästa vecka börjar pm-skrivandet så den lär gå i världens fart. Med ett uppehåll på tisdag, då det e musikalkonsert som gäller. O sen nästa lördag e det sjungning på VG....med två altar (varav moi är en)...hur detta kommer bli undrar jag....men klart bättre än med en alt : )....om inte annat så får väl gästerna sig ett gott skratt....
Så det kanske inte e helt fel att ta det lite lugnt en torsdag morgon före stormen : )

Inga kommentarer: