lördag 21 november 2009

nästan december...

Satt igår o pratade med en kille i klassen om julkalendern och kom på att den börjar ju faktiskt snart...nästa söndag är det första advent och sen på tisdagen börjar kalendern. Vi kom iaf överens om att man naturligtvis måste se på kalendern och jag riktigt längtar. Man går upp, gör frukost, tänder lite ljus o så börjar den 7.15. Hoppas det blir en bra i år : )
Igår var jag på 25-årsfest, väldigt trevligt! Gick dock hem väldigt tidigt, tror aldrig förr jag lämnat en fest innan 23.30, men dels skulle jag ju upp tidigt idag och framförallt var jag såå trött. Somnade på två sekunder när jag kom hem.
Men nu är jag pigg o redo för en dag i sthlm med rebecca, ska bli jättemysigt, har ju inte träffats sen augusti! Blir så himla sällan fast vi bor relativt nära, men när vi väl ses blir det alltid lyckat.
Kvällen kommer förmodligen spenderas framför tv:n alldeles ensam....tror man behöver sådana lördagar med, de kommer ju inte så ofta : ).
Vapendragaren har bestämt sig för att åka hem över helgen, så henne kommer jag inte kunna se förrän på måndag, efter 4 dagars väntan ; ) Brukar inte vara så länge mellan gångerna, så lite konstigt känns det allt.
Nä, nu ska jag göra mig iordning för att träffa Stockholms sötaste tjej : )

1 kommentar:

Rebecca Arnesen sa...

Haha vilken avslutning:)