måndag 1 juni 2009

Blandad kompott

Den här veckan bjuder verkligen på blandad kompott...alltifrån jätteroliga saker till mindre roliga, men mest roliga : ). Imorgon e det forsatt tentaplugg med damerna för att sen möta kören på bryggan för en bit mat o trevligt körumgänge. På onsdag sen är det plugg som gäller, för att på torsdag åka in till sthlm o träffa rebecca o linnea...längtar!!! På fredag e det dags för den efterlängtade (?) tentan....ska iaf bli skönt att få den ur världen. Sen e det tentafest som gäller för att på lördag bege sig till landet i öst. Med mig får jag 12 andra körnördar så vad kan egentligen gå fel...just det inget : )
Tror dessutom att vi i resegruppen satt ihop ett bra schema med lite gott o blandat....utan några sötlakritsbitar ; )
Hem från Helsingfors kommer vi den 10:e o då e det bara hem direkt för att dan efter gå på lillasysters student....kan inte fatta att hon blivit så stor, hur ska hon klara sig själv....tror att jag alltid kommer lägga mig i vissa saker...hon e ju trots allt min lillasyster o mitt ansvar : )
Sen den 13:e bär det av till Irland i 1 ½ månad för att träffa världens bästa extrafamilj....ska bli såå kul.
Sammantaget e det helt enkelt ytterligare en underbar vecka...vilket bra liv jag lever : )
Enda minuset är att jag åker ifrån massa underbara människor...men vissa av de ska jag ju träffa under sommaren och andra ser jag ju igen efter sommaren :)

2 kommentarer:

Anna sa...

Du vågar inte annat än att besöka min byhåla o käka jordgubbar o kanske ta ett dopp i det blå :D

Kajsa sa...

nä självklart! jag e inte så tuff att jag klarar en hel sommar utan puff ; )