måndag 25 maj 2009

Kör i kvadrat

Så var den efterlängtade vårbalen slut....känns lite konstigt måste jag erkänna. I fredags var det serenadkväll, med vinkväll hemma hos camilla. Hade väldigt trevligt med körtjejerna, som alltid. Diskuterade "frisyrer o smink", och som sig bör, kom killarna och sjöng vackra serenader. De e så himla duktiga, tror vi blivit lite bortskämda. Naturligtvis bjöd vi de på varm choklad, väldigt bra sådan om jag får säga det själv :p. Kvällen slutade relativt tidigt för att komma hem o sova så att lördagen orkades med. Gjorde mig iordning hos Anna som sig bör och tog en taxi ner till hörnan, man var där en halvtimme tidigare än resten av folket...bortsett från christian naturligtvis. Middagen var perfekt, med god mat, vacker sång, fyndiga & vackra framträdande samt väldigt trevligt bordsgrannar.

På vg sjöng vi så att folket inte visste vad som hänt dem...trodde de kanske att de kommit till en betalkonsert?? Bra lät det iaf och efter det fortsatte körsången i väntan på släpp. Musiken var ingen höjdare....men kom iaf inte därifrån förrän runt tre (?) skulle jag gissa... Efter en matbit på max bar det hemåt o vid 5 låg huvudet på kudden....

Söndagen spenderades med de underbar damerna, o anledningen (bortsett från att jag alltid vill va med de) var karins födelsedag. Först var det bio som stod på programmet (Änglar & Demoner) för att sen bjuda karin på en matbit på Tzatziki. Kvällen avslutades med en såå himla god pollytårta hos anna, en perfekt avslutning på en perfekt helg : )

Inga kommentarer: