måndag 11 maj 2009

Vår Vår Vår

Så har äntligen våren kommit på riktigt o snart e det dessutom sommar : )
Satt o tänkte på hur det såg ut för ett år sen...väldigt annorlunda.... Eller tänk för 3 år sen, då skulle man snart ta studenten...vill dit igen, måste erkänna att jag avundas lillasyster..
Men det e inte fy skam att va "riktig" student heller. Eller vad sägs om vårbal...kommer bli så himla kul o intressant....tänker bara på höstbalen, som ju bjöd på en del..
Men först kommer eurovision då det ska hejas på sverige o malena...om vi nu kommer till finalen. Hoppas verkligen på låten även om jag till viss del tror att en viss måns hade haft bättre chans. Undra förresten om jag e den enda på denna jord som inte förstår norges bidrag...tycker inte att den e särskilt bra o vet inte om jag tycker att sångaren e såå söt. Bättre finns det ; )
Imorgon e det så kör igen, tänk att man kan längta så efter ngt som ändå återkommer varje vecka. Vad skulle livet vara utan dessa människor, väldigt annorlunda o definitivt inte bättre. Prinsessorna härstammar ju trots allt härifrån : )
Nä, nu ska jag gå o lägga mig så att jag inte somnar imorgon på kören....det skulle faktiskt va katastrof men skulle iofs aldrig hända!

Inga kommentarer: