söndag 17 maj 2009

helg fylld av musik :)

Efter en vecka fylld med plugg kommer alltid en efterlängtad helg. Så även den här gången. Måste dock erkänna att dagarna på jb inte känns alltför tråkiga, där finns ju så trevliga människor och alltid någon att luncha med : ). Var iaf tänkt att jag o anna skulle spontangrilla i ekoparken i fredags, men efter att insett att emd m.fl. skulle va i sthlm blev det en tur dit istället. Trodde faktiskt att det skulle vara vi o massa fjortisar i kungsan, men tydligen e vi fler över 20 som gillar rix fm festival. Nu var det ju iofs gratis och det brukar ju alla åldersgrupper gilla, men jag tror även att måns, emd, alcazar m.fl. lockade lite. Hur som hade vi iaf himla mysigt; hamburgare, glass, blå himmel o underbar musik är ju ett lyckat koncept. Dessutom gjorde sällskapet, dvs vapendragaren anna, att stämningen höjdes ytterligare. Idag var det pm skrivande som gällde med fek-gruppen. Dessutom var jag duktig o veckohandlade och skrev ner kommande veckas "att göra"-lista.

Imorgon börjar så det hemska (?) tentaplugget, vilket borde innebära att man är totalt folkskygg i ca 3 veckor framöver. Jag tror faktiskt att jag i motsats till ovanstående, gillar tentaplugget. Dels sitter jag ju o pluggar med underbara människor, dels har jag lite roliga saker att se fram emot. Allra närmast kommer vårbalen på lördag, ska bli helt fantastiskt skoj, vägrar gå hem innan 04...eller kanske 06...eller kanske aldrig ; )

Nä, nu får jag väl gå o sova så man orkar plöja igenom processrätten imorgon....ett område jag för övrigt inte avser jobba inom i framtiden.....sånt lämnar jag åt andra...

1 kommentar:

Anna sa...

fjortis it is :D
det närmar sig lördag... me like!