måndag 21 december 2009

Välkommen hem

Idag ska jag så ut på klappjakt, har handlat till vissa, men långt ifrån alla.... Ändå känner jag mig inte särskilt stressad, har ju trots allt hela dan på mig : ). Tänk att bara ha klappjakt på schemat, lite skillnad om man jämför med förra måndagen....då var det sista tentapluggsdagen. Nu sitter man alltså här och har jullov och bara myser. Kan man annat när man kollat på julkalendern och ätit lussebulle, ja var tvungen att gå upp vid 7 för att titta, e inte samma sak att titta på kvällen eller svtplay. Just nu sitter jag o lyssnar på julmusik samtidigt som Måns (katten) sitter o tittar ut på snön, undra vad han tänker.....
Summan av kardemumman (som Hedvig skulle sagt) är alltså att jag har ett ganska bra jullov : ). Hade jag önskat ngt extra hade det väl varit att vapendragaren inte skulle hem till fagersanna city utan staffanstorp city......men men....om drygt 2 veckor ses vi ju igen : )

Mina två favoritjullåtar just nu är nog "Koppången" med Py Bäckman och "Välkommen hem" med E.M.D.....så himla vackra

1 kommentar:

Anna sa...

du är ju för söt... :)
nu är jag i stora city men inte du :(
miss you! snart är du oxå här :D