onsdag 2 december 2009

Slutspurten har börjat.....och jag spurtar till tusen!

Om två veckor är det jullov, jippi! Visst, man kan också välja att uttrycka det som att det är två veckor till tentan, men varför inte se det positivt istället? Har nu tentapluggat i två dagar och det går hur bra som helst; pluggar, dricker kaffe o skrattar till tusen....ett perfekt tentaplugg kort sagt.
Har opponering på fredag och nästa onsdag är det dags för case-redovisning, men det ska nog gå bra. Verkar kommit i en bra grupp, duktiga o med humor. Att umgås med mig och sakna humor går nog inte, stackaren skulle gå hem och gråta med tanke på nivån på min humor. Personliga påhopp jag säger! Fick ur mig ett x antal igår på vägen hem från kören....stackars grabbar.....
Imorgon är det så tentaplugg igen och även ki-box för första gången, ska bli så spännande, verkar vara himla bra träning. På fredag är det utgång....vapendragaren ska för första gången introducera mig för värmlands, hoppas på en kul kväll. Lördag är det julbak och mat med damerna hos mig o på söndag blir det väl lite plugg :p.
Summan av kardemumman: Ännu en bra vecka : )

Inga kommentarer: