fredag 26 september 2008

äntligen fredag...eller?

kollade igenom min kalender idag och insåg att den enda helgen fram till jul som är helt oplanerad är den 1-2 nov...o då e det förmodligen pm-skrivande som gäller.....så då e den ju typ planerad oxå. Helt sjukt att man kan ha så mkt att göra. Jag har alltid skrattat lite åt människor som sagt att "ja, men om 5 veckor har jag nog en öppning" o nu har jag blivit sån själv...
Visst, man e ju inte upptagen både lördag o söndag alla helger, men att hitta en helg när man kan ta upp besök från skåne lär inte bli det lättaste...
Igår var jag o testade blod med ett kompisgäng, får se om jag får lov att ge blod....svaret dröjer väl ca 4 veckor. Var faktiskt inte så svårt som jag trodde...iofs tog de ju bara 7 rör...men jag anser mig ju faktiskt vara rädd för sprutor och nålar.....så lite duktig var jag ju ändå : )
Blev ett ganska långt besök...kom dit vid 5 och åkte därifrån vid 8-tiden...fast då fikade vi ganska länge...
Idag tänkte jag renskriva anteckningar o vid fem ska jag på ett danspass med en kompis..ska bli jättekul att se vad det e för ngt
Handlade förresten för första gången (sen jag flyttade hemifrån) för över 600:- på ica! Det tycker jag e vuxenpoäng. Dock gick 300 av de till en stavmixer...men det e väl oxå lite vuxenpoäng??
, nu ska jag renskriva anteckningar o sätta in de min nya fina pärm med rymdfigurer på :)

Inga kommentarer: