lördag 13 september 2008

En energifredag

Känns som om det e söndag idag, har kännts så hela dan. Vet inte riktigt varför, dock kan det vara tröttheten efter igår plus alla koppar kaffe som fått min hjärna att gå på lågvarv. Hade en undrbar dag o kväll igår. Var hos en kompis i sthlm och på hennes "skolpub" hur konstigt det än låter... Kändes helt underbart att träffas, får alltid extra energi efter de helger vi träffats. Puben var dessutom jättetrevlig o människorna helt underbara. Ibland känns det så himla skönt att inte vara kvar i skåne, man bli liksom en annan människa...en ny kajsa...en sån som man inte alltid kan vara nere bland "gammalt folk". Inte på det sättet att man inte e sig själv där nere...men man faller ju in i sin roll på ngt sätt o här uppe får man en chans att skaffa sig en ny roll.
Imorgon e det styelse kick-off med kören, ska bli jätteroligt. E såå himla glad att jag gick med i kören...hade haft ett helt annat uppsalaliv om jag inte gått med. Måste plugga lite dessutom, för om det e ngt som universitetet lärt mig så e det att helgerna e inte till för att var lediga på, de e till för att plugg : )
Nä, nu borde jag släcka, e helt slut efter igår
Sov gott : ) Zzz

1 kommentar:

Anna sa...

hehe... ja du hur hade livet varit utan kära kören?!?!?! då hade man inte träffat lilla skåningen som sätter guldkant på tillvaron :D