fredag 28 november 2008

snart e det slut...

hade sista seminariet igår, så nu börjar tentaplugget...eller ja, tänkte väl börja imorgon. Känns lite konstigt att det e slut nu, både med kursen o klassen. Hade klassfest igår o den här klassen har verkligen varit jättebra, så en klassfest var en perfekt avslutning : ). Förhoppningsvis kommer man i samma klass som ngn av de iaf.
För många brukar tenatplugget innebära plugg varenda dag minst åtta timmar, men jag har naturligtvis varit såå smart (?) så jag har bokat upp mig 5 dagar! Den 4:e e det elton john i sthlm med familjen o den 5:e blir det till att umgås med de, förmodligen i sthlm. Sen under helgen blir det till att få fint sthlmsbesök. Efter den helgen blir det till att plugga hårt för på lördag e det lucia, vilket innebär luciatåg, julfest o lussegasgue o på måndagen så e det tenta.
Just nu känns det som något som ligger relativt långt fram i tiden, men jag slår vad om att det kommer gå i en rasande fart..

2 kommentarer:

Anna sa...

luciapartajet kommer bli strålande! o sist kvar kommer vi vara oxå, så du kanske ska reservera söndagen oxå ;)

Kajsa sa...

min tanke e att vara klar på fredagen....för sist kvar e ett måste!